top of page

სხვა წერილები თეატრზე
(ესეი, სათეატრო პუბლიცისტიკა, მიმოხილვა საშემსრულებლო ხელოვნება, პორტრეტი,
საფესტივალო ცხოვრება)
პროექტი „თანამედროვე ქართული სათეატრო კრიტიკა“ ხორციელდება საქართველოს კულტურის სამინისტროს მხარდაჭერით
საქართველოს თეატრის კრიტიკოსთა კავშირთან და თანამედროვე ქართული თეატრის კვლევის ცენტრთან თანამშრომლობით

სიღნაღის საერთაშორისო ფესტივალი მესამედ

პოსტდრამატული თეატრის რეჟიმი

„თავისუფალი თეატრი“ თავისუფლების სადარაჯოზე

სამეფო უბნის თეატრი

მსახიობისა და აუდიტორიის კავშირი ეჟი გროტოვსკის კონცეფციით

ევას შეცდენილი უცნობები და ჩვენი ყოველდღიურობა

მამაო პაპიროსს აბოლებს და მე ხომ მაგრად ვწერ?!

ეროსი - უფრო ტანჯვა, ვიდრე ბედნიერება ...

ქართული თეატრის ისტორია დამოუკიდებლობის წლების პირველი ათწლეულში

ორი თეატრის აჯანყება - ბრძოლა საბჭოეთის წინააღმდეგ

სამტრედია-თბილისი, რომელ საათზე გავა? – 100 წლის შემდეგ

ეჟი გროტოვსკის „ღარიბი თეატრისკენ“ - ქართული გამოცემა

თბილისური ბროწეულები - მზერის მიღმა დარჩენილი თეატრალური დღესასწაული

„ყველაფერი ბატონმა მიშამ წაიღო...“

2024-2025

გელა ისიანი

ექვსი ქალისა და ერთი კაცის ამბავი

მანანა სურმავა

ყველამ, ვინც მოკვდავია

შტერი შტერი, მარა ლამაზი და ბანძი კრიტიკოსები

ნიღბიანი მზე(ები)

ფრთხილად, რასაც მოიხვეჭ ცხოვრებაში, არ შეგრჩება!

ანდრი ჟოლდაკის Gaslighting-ი ანუ ფსიქოლოგიური მანიპულაცია

ჩვენ შენ გვიყვარხარ!.. ზაზა მიქაშავიძე

გუდული ბაბუა და პატარა უჩა

და ვინ ხარ შენ?

RUSSIA - FUCK YOU!!!

რა მოხდა 2022 წლის პერფორმანსის ფესტივალზე? რა მივიღეთ და რა დაგვაკლდა?

სამუშაონი და დღესასწაულნი კაცისა ანუ შველიძის „მირონი“

„არა ომს!“

ნოდარ დუმბაძის ფესტივალი - 2022

სათეატრო ფესტივალი-ზეიმი ოზურგეთში

სცენაზეა - მზე, სიყვარული და ადამიანი...

დონ კიხოტი საქართველოდან

მირიან შველიძის სცენოგრაფია ავთანდილ ვარსიმაშვილის „მექანიკურ ფორთოხალში“

ვირტუალური სივრცის აღქმის საკითხი თანამედროვე ქართულ ციფრულ თეატრში

რატომ ვკარგავთ თვითკრიტიკის უნარს?

29 ივნისი - დღე - როდესაც დახვრიტეს სანდრო ახმეტელი

ორი ახალი გაელვება ქართულ სცენაზე -
გივიკო ბარათაშვილი და სანდრო სამხარაძე

რეჟისორ გოჩა კაპანაძის რეპეტიციებზე

პასუხი ბატონ ვ-ს, ანუ რესანტიმენტი ქართულ თეატრში 2

მისი გაზაფხულის მუდმივი შემოდგომა

პასუხი ქალბატონ ა-ს, ანუ რესანტიმენტი ქართულ თეატრში

სიტყვის საკრალიზაცია თემურ ჩხეიძის რამდენიმე სპექტაკლში

ხელოვნების რე-აქცია ყოფიერების კატაკლიზმაში

თანამედროვე საშემსრულებლო ხელოვნება და ნეოლიბერალიზმი

დათა თავაძე და პაატა ციკოლია - ახალი ქართული თეატრის დეკონსტრუქტივისტები

თეატრი? მხოლოდ თეატრი? ანუ - რა ევალებათ კრიტიკოსებს?

ექსპრესიონიზმი და იმპრესიონიზმი ქართულ სცენაზე

პროფესიული კრიტიკა და საშემსრულებლო ხელოვნება

ხუთი დასის პირველი მცდელობა - თეატრალური სცენიდან გვითხრან სათქმელი

პოეტური აზროვნების ქორეოგრაფი

ორი დადგმა, განსხვავებული ფორმითა და სათქმელით

„პირველი ავტოგრაფის“ საფესტივალო დღეები: „ბაკულას ღორები“ და „სათაგური“ - ბათუმის დრამატულ

მარგინალიები

კონტრაპუნქტები ქართულ თეატრზე

ვგრძნობ, რომ არის პატარა ფანჯარა შესაძლებლობების

ეროვნული დრამატურგიის ფესტივალი 2021

(„პოსტ“) პანდემიაში მყოფი პრეპანდემიური თეატრი

ქართული თეატრის თეთრი გედი

დღესასწაული ოზურგეთში

პირველი ცდისთვის საკმაოდ კარგი შედეგი მივიღეთ, მაგრამ...

რეგიონული თეატრების მე-7 ფესტივალი

ახლა კი ფარდა!

კომედიის ფესტივალი პანდემიის პირობებში

რეგიონული თეატრების ფოთის საერთაშორისო ფესტივალი

შემოქმედებითი სივრცე ციხის ნაცვლად
bottom of page